Jag ska rita hela världen lilla mamma

Mitt Internet är supersegt! Därför kom jag på en annan idé, varför inte rita lite, var ju såå längesen! Sagt och gjort, jag fick ett infall av kreativitet, letade upp en bild från google jag ville rita av och startade. Men, sanningen i vitögat - jag kan verkligen inte rita! Min jättestora besvikelse efter att jag skissat klart kan bero på att jag förväntade mig en viss likhet med den avtecknade bilden! Men ack, ack!
Sägs det inte att alla människor är bra på något? Jag måste alltså bara hitta det jag är bra på.. Jag kanske är bättre på att måla än att rita? :) Ibland saknar man dagisbarnen, där var jag picasso var eviga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0