I'm a survivor

Okej jag överlevde! Doktorn glömde bort att kolla synen ;) tror att de hade lite fullt upp med tanke på att alla som jag träffade på i väntrummet satt på en varsin stol inne i korridoren istället! Folk kommer in, ingen kommer ut! Däremot så är jag inte så nöjd med resultatet för mitt öga, och inte de två doktorerna heller! Varken bättre eller sämre. Jag kommer antagligen få en remiss till Falun, eller Linköping!? Mitt "sjukdomsfall" med ögonröntgen, som de tog idag, ska skickas ner till en professor i Linköping för nya ideér!

Alltså jag känner snart som om jag är med i ett avsnitt av Grey´s! Min doktor var på en läkarkonferens i fredags och de diskuterade mitt fall..! Känns kanske inte sådär jättekul!

Men, men nu är det där över för idag! Bara att vänta och se vad som händer och nu istället försöka fokusera på hemtentan igen! Jippie..

Kommentarer
Postat av: M-L

Du är unik! T om med dina ögon! :D Men är inte det bra om det är fler som har det som dig om det löser sig för dig och så kanske det löser sig för alla andra med? ;)

2012-01-18 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0