Gårdagen!

Klar med tentan! - Check!
Bakis! - Check!
Begynnande förkylning efter gårdagen! - Check!
Hungrig, jaaa..

En sammanfattning av gårdagen kan låta så här: Tentasvettningar, stressande, hetsätande, skratt, förfrysningar, tålamod, köldskador, bussresa, vilse i virrpannan, skratt, folk, snokande,  Simon bor i en skrubb, folk, vardagsrumsdans, väldigt mkt folk, gitarr, allsång i Håkans rum, minusgrader, skratt, tåg, joggning med Albin, fullt folk, värme från Håkan, klämma och känna på främling i kö, dans, dans med grabbarna, shot, shot, dans, pussar och kramar på PR:are, dans, prat med främlingar, skratt, dans, vatten, prat och kramar, förfrysningar, förargelse, isprinsessor, bussresa, pizzabit, köldskador, piggelin, trötter, sova. 

Den kan oxå låta så här: Gryyym!

Fantasisk kväll/natt! Fast verkligen en kall sån! Tror jag fortfarande fryser! Jag sa att det skulle bli en lugn kväll så självklart har jag huvudvärk idag^^ Man Ska Inte Säga Lugnt! Attans! Men denna gång finns inga bildbevis från kvällen, vilket jag nog är rätt så glad för! :)


Ikväll laddar jag för födelsedagskalasfirande och tårta med de bästa och sötaste tjejerna! Men först måste jag käka, sen städa upp röran från fixandet igår och vila massor! Ha en bra lördag!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Pussar och kramar på PR:are??? Vilken PR:are?? Vad nu? Berätta!! =)

2012-01-23 @ 23:06:00
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0