Frustrerad

Idag har varit en tålamodets dag, och jag har haft slut på lagret! Allting har gått käpprätt åt skogen! Det var iaf skönt att det inte blev någon skola idag, läraren var sjuk. Annars har denna tråk-måndag inte bjudit på så mycket annat skoj. Men jag har iaf varit duktig och läst hela kompendiumet som vi skulle haft till idag och halva sagoboken, (får en känsla av att jag ska läsa en saga för barnen varje gång jag öppnar den^^) som vi skulle läst till förra veckan. Nu har dock huvudvärken strax nått sin högsta spräng-gräns, synd nog för jag ska strax hjälpa pappa att bära upp hans senaste inköp; ett promenadband!


"Lately as it seems. We don't get along too well.
With all the circumstances. That surround us"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0