What are words if they´re only for good times standing strong?

Tentan är inlämmnad, helgen kom med sol och jag har ätit massa onyttigt gott och umgåtts med de bästa! Kan den helg bli bättre? Ja, om min hals kunde sluta klia, huvudet sluta snurra och tempen gå ner!

Idag skulle jag ha hängt med en kompis och gjort en väntjänst, visa att alla dessa ord om att man alltid finns där inte bara är tomt prat. Men eftersom jag mår som jag mår så skulle de mer bli något av en björntjänst! Men alla mina vänner ska veta ändå, jag finns alltid här. Ni kan ringa, sms:a eller använda Internet för att få tag i mig. Jag vet inte om jag är någons förstaval, men jag vill tror att jag ligger högt upp på listan iaf!

Love you all! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0