Så sjukt sugen på Max hamburgare

Alltså verkligen. Hungrig är jag, på snabbmat helst av allt, och då är jag ändå inte bakis! Men det finns inte en chans i helvetet att det orkas med att hitta snabbmat just nu, klockan sju en söndagskväll. Den skulle antagligen lokaliseras till Södra Backa, vilket känns som andra sidan jorden för tillfället!

Istället får jag väl plundra kylskåpet här och hoppas hitta något ätbart. För imorgon är det måndag igen, ny vecka och dags att dra fram de nya krafterna. Veckan kommer bjuda på färd till glasbanken, ny ögonmed recept från apoteket, föreläsning av tråkpillret (OM han nu är frisk), seminarium, tenta, party, tjejkväll och förhoppningstvis lite jobbsökande (jag måste hitta ett sommarjobb!) Och många andra roliga saker som bara händer av stundens inlevelse! Jihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0