Idag har jag genomgått tortyr!

Jajamän, jag har betalt för att en främling ska hacka runt i käften på mig! Jag hade glömt bort hur ont de gjorde att ta bort tandsten på vissa tänder..Till och börja med färgade hon alla tänder så det såg ut som jag har sköljt med rödbetssaft utan att spotta ut nåt. Riktigt mörkrosa alltså! Sen tortyren och sen polerade hon mina tänder! Men nä, det innebar inte att det blev vitare tyvärr, men nu just nu är det renare än de någonsin!

Ska njuta av stunden, men det som drar ner betyget en aning är att rödbetsfärgen fortfarande sitter kvar på insidan av läpparna! Inget flinande till främlingar just nu, då kommer jag bara få stirrande tillbaka! Tandis var dessutom mycket trevligare än sist! Kanske för att det var efter lunch och inte före!
Dock lämnar kassörskan mycket, mycket kvar att önska! Du sitter i kassan hos en tandläkarmottagning och träffar alla sorters människor varje dag, till och med barn, men är du glad och trevlig? NOOOO!! Tant är bara sur och bitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0