Freezing kallt...

...har det absolut varit idag! Att gå från Lugnet till Siba i 17 minusgrader utan långkallingar eller bästa skorna var ju inte dagens bästa idé! Att senare ta en fika nere på Waynes med cheesecake plus devilscake (delade med syrran!) och en varm latte var på den bättre sidan! Idag har varit en galen shoppingdag! Fast ärligt var det faktiskt ett tag sen jag shoppade något! Och idag blev det bara saker jag behövde (A) En ny plattång, en eltandborste, underkläder, eyeliner, fina tulpaner, hudkräm, en stor mugg.. Hehe!
Sen blev det hemfärd med rådjur mitt i vägen och familjesamling med tacos-mums! En trip på promenadbandet, en kylig bilresa till stan och här sitter jag nu och värmer mig i soffan!

Att se på Melodifestivalen känns inte direkt lockande men kanske kikar nån låt. Ett mer populärt alternativ är film och filt! Och varm choklad i min nya stora mugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0