Fallet går vidare

Eftersom jag inte får tag i någon av dem jag vill prata med så får jag väl prata av mig lite här! En person med okänt nummer har ringt mig i några veckor, jag har hela tiden missat samtalet, fast ändå tänkt att det bara var en säljare. Det var det inte.
Idag låg ett brev och väntade på mig när jag kom hem, från min ögondoktor där hon beskriver att hon har pratat med kollegor i Falun, som inte hade något förslag,  och nu skickat vidare "mitt fall" till Uppsala, vilket innebär att om denna nya doktor har nya ideér kan jag få en remiss till Uppsala. Om hon inte heller vet någon annan råd så skickas journalen vidare till Linköping!

Idag åker Sannorna till Hongkong och Göteborg (stor skillnad eh), jag klagade på att jag inte får resa någostans, men snart så får jag väl det ändå då!
Känns lite läskigt bara..I brevet stod även en ny behandlingsplan, som jag borde startat idag! Gaah jag som t.om. var in en snabbis på apoteket! Suck! Dubbelsuck! Varför, vaarför ska ögat krångla så?? Jag vill inte mer.


Kommentarer
Postat av: Elisa

Det ordnar sig vännen :-)

2012-02-10 @ 20:12:39
URL: http://allinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0