Dreeeam, dream, dream, dream

Inatt var jag tillbaka på förskolan igen, fast denna gång var det bara de vuxna där. Efter att ha jobbat ett halvår fick jag den stora äran att bli medbjuden på personalfesten, trots att jag bara var en simpel vikarie! Det var i stort sett den festen som drömmen handlade om. Som slutade med att en gubbe raggade på mig mitt framför alla de andra, vilket jag fick höra i veckor efteråt om jag inte ångrade att jag nobbade honom! De kallade mig lammkött och undrade varför han inte gick till någon av dem som var tanter i sina bästa år^^

Nu vill jag att det ska gå två veckor så jag kan åka dit och hälsa på! Fast med de förväntningar jag skapat kommer det säkert bli pannkaka av alltihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0