Bara för att jag inte behövde...

...så vaknade jag åtta idag igen, när solen sken så skönt på ansiktet! Tog en solskenspromenad till stan och mötte upp syrran för vår väska-byta-dag! Jag snodde hennes igår och lämnade min som säkerhet ;) Igår var det ju hockey för hela slanten! (efter fantastisk tråk-dag i skolan) Jag, Sara och Sanna T brummade till Leksand för deras hemmamatch mot Almtuna. DE VANN!! Med 6-1! Och fast man nog misstänkte att de skulle vinna redan vid 4-0 i första halvlek så var det en riktigt spännande match! Självklart mest för att det var askul att vara på plats! Klockan 9 lämnade jag hemmets vrå och klockan 22 var jag tillbaka.

Inatt föddes Victorias lilla prinsessa, vilket jag och syrran passade på att fira när vi skulle fika, med en varsin rosa prinsesstårtbit på Almas café. Supergott!
Nu är jag hemma igen, och helt darrig efter två koppar koffein! Att jag ska bli så påverkad när jag inte druckit kaffe på ett tag! Sjukt! Iaf lunch snart, sen läsa klart den allra sista litteraturen för denna kurs och ladda för hemtentan som kommer ut ikväll.. God middag alla vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0