Trötter

Igår bestämde jag mig för att till köpcentrumet och köpa de sista julklapparna. Jag är envis som få, så trots ett lätt duggregn startade jag vandringen. Och för att göra det ännu roligare släpande jag med mig 3 liter vin... När jag äntligen kom fram värkte både rygg och fot, men då var det ju dags att vandra runt och inhandla allt. Men sen gjorde foten så ont att det blev bussen hem (jag vet det är en lam ursäkt). Nu är allt inhandlat till jul iaf!
 
Idag har jag rullat köttbullar heeela dagen lång, typ. Och ska strax börja rulla tryfflar och annat chokladigt, som ska med till julbordet med tjejerna imorgon. Sen ska det städas och stora granen ska få glitter. En fullsmockad dag.
 
Det är verkligen tack vare julmusiken och tentapåsen från Andrea och Hanna (tack tjejer!), som jag fortfarande står på benen! Har nog nallat av det mesta i den där påsen och grannarna knackar väl snart på och ber mig sänka ljudvolymen. Trots det känner jag fortfarande att jag skulle kunna somna bara jag sätter mig bekvämt. Välkommen julvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0