There and back again

Idag har Eve varit på en anställningsintervju! Som vanligt sitter jag nu och tänker igenom hur den verkligen gick (varför sa jag så??). Men eftersom jag ska på en andra intervju hos kunden i början av nästa vecka, så måste den ju ha gått rätt så okej i alla fall.
Det var faktiskt lite roligt, det är inte ofta man får chansen att fundera över sina svaga och starka sidor; vad man gör om 5 år eller hur den perfekta chefen är. Intervjun var hos ett bemanningsföretag, men som sagt, vi får se hur de går. Vi är åtta stycken till två platser, kruxet är dock att man ska binda upp sig rätt länge, och även att de inte verkar förstå att när man pluggar heltid är man inte alltid ledig fast man inte ska till skolan. Ändå söker de just studenter, skumt! Aja, den som är vaken får se!
 
Efter intervjun gick jag och tog min tredje kopp kaffe för dagen och belönade mig själv med ett plagg från Gina tricot! En bra dag trots allt. Nu måste jag sätta igång och plugga teckensnittsuppgiften. Ha´re!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0