It was the night before Christmas

Jag har länge sagt jag vill flytta. Ja well, nu ska jag flytta. Känns kul, läskigt och helt fantastiskt, det är då på tiden! Det känns som allt gått jättefort men nä det har det verkligen inte. Nu kommer jag klättra på väggarna i två månader innan jag får mina nycklar. Men ack sånt är livet!
 
Imorgon är det julafton. Jag har alltid älskat juletiden, alla förberedelser och allt mys. Själva aftonen brukar vara toppen på isberget, och då inte på grund av några julklappar, utan stämmningen, maten och alltihopa tillsammans. Mys med familjen, äta och spela spel. 
Men i år står jag redan högst upp, jag har redan fått den allra bästa julklappen: Min egna lägenhet! Precis vad jag önskade mig! 
 
God jul till alla mina kära vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna Torberg

Va roligt! Grattis!

2012-12-25 @ 22:48:26
URL: http://sanna-torberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0