In time

Nästsista skoldagen idag. Imorgon är det Lucia och på fredag fyller syrran. Tiden går snabbt som vanligt. Men jag är mer i fas än jag brukar vara den här tiden på året. Alla klappar är till exempel inhandlade (alla utom en) och hälften av dessa är inslagna och klara. De tre födelsedagarna som stundar i familjen, har också fått åtminstonde en present var än så länge. Känns som jag har koll på den fronten i alla fall. På andra fronter är det kaos. Som plugg-fronten, jobb-fronten och lägenhets-fronten. Att allt ska komplicera sig och vara så omständigt.
Men jag håller tummarna för goda nyheter i slutet av denna vecka.
 
Nu är det dags att gå till Ica och köpa frukost, bättre sent än aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0