I´m the Devil

Idag åkte jag iväg till Elgiganten i hopp om att lyckas övertala säljaren att laga min mobil fast garantin gick ut för två månader sen. Det gick sådär, trots mina stoora ögon och flörtande smile ;-) Det enda jag lyckades med var att få ett lite billigare pris på kostnadsanalysen...vilket inte hjälpte ett dugg. Men när jag och pappa åkte och tankade efteråt, och jag hoppade ur, fick vi i alla fall gå före de två killar som egentligen stod först i kön. Det är de små sakerna som räknas, eller?
 
Mobilen lever ett farligt liv just nu. Oduglig. Kommer antagligen att bytas ut, även om jag inte har lust att förlora min lilla älskling, speciellt inte nu när andra kostnader kommer gå uppåt... Suck och ve!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0