Imorgon smäller det!

Åhej! Så imon är det dags att komma tillbaka till verkligheten igen efter ca 10 veckors sommarlov. Kan inte säga att jag längtar sådär jätteupphetsat, men efter att ha spenderat dagen och lunchat med Sannorna börjar jag i alla fall se fram emot det mer. Härliga och glada och vi sitter i skiten allithopa. Dag 1 blir spring spring mellan två städer (eller två byhålor? Eller nä, en stad och en byhåla), dock olika tider. Dag 2 blir det två städer (stad, byhåla) och SAMMA tider. Suck om nån nu sitter och gömmer på ett recept på kloning - denna höst passar det utmärkt att involera mig som försökskanin! Fler Eve till folket! Eller kanske inte..
 
En helt annan start, jag finns numera med på twitter.. Ingen aning hur effektiv eller aktiv jag kommer vara, men kan ju alltid vara bra för den bransch jag i framtiden siktar mot! Evelu89 är mitt namn där in case of.
https://twitter.com/evelu89
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0