Utsida och insida

Idag var det skolmöte, jag hade planerat att gått men 25 skolungar och en problembuss satte stopp för planerna. Men nu har iaf Högskolan Dalarna garanterat att alla som klarar kurserna kommer få en examen. Tur eftersom jag inte har en aning vad jag annars skulle söka eller gå för program, det här hat jag tänkt i alla år. Däremot är utbildningen fortfarande i riskzonen när det gäller att få ett dåligt rykte. Blir kanske inte världens bästa merit om skolan man gått på inte längre får ge ut examen för programmet? Men jag har bestämt mig, och just nu är utbildningen riktigt kul!

Sen måste jag fråga, kan man operera in en ny mage? Jag är trött på eländet och jag är fruktansvärt trött på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0