Ur gängorna!

Efter att ha valsat runt som katten runt het gröt, ringde jag doktorn igår igen. Och fick ett mer troligt svar, magkatarr. Gack! Tydligen är skakningar och illamående två starka symtom, men varför sa inte den andra tanten det förra veckan?? Blodsockerfall in my ass! Det känns konstigt om man darrar värre EFTER maten. Mina nuvarande symtom är vika-sig-på-mitten-ont-i-magen, nästa steg är feber, blod och måste-ligga-kvar-i-sänge-ont-i-magen. Men aja, nu är jag satt på en diet, en skonkost i en vecka.
Jag vet på en ungefär vad det innebär - man ska bara äta saker som är bra för magen. Men om någon av er har erfarenhet av det, så får ni gärna komma med förslag på mat. Annars kommer jag leva gott på gröt och potatismos hela veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0