Första lägenhets kiken för egen del

Mamma satte sig på Falu-bussen halv sju och kom inte fram till jobbet förrän klockan 10..! Usch och fy! Det var människor på bussen som gick ur och satte sig och kissade längst väggrenen, för att de inte kunde hålla sig.

Jag har då haft en bättre dag. Var till stan och kikade på en lägenhet i Dalen. En liten lya på 28 kvadrat. Jag tvekar rätt så mkt, vardagsrummet/sovrummet var väldans litet, medan kök och badrum var enormt stora. Hallen var spårlöst försvunnen, tillsammans med garderob och förvaring. Den var även handikappsanpassad och därav anledning till att man skulle kunna ha rullstolsdisco i badrummet. Nästan så jag funderade på att ha soffan eller sängen där inne. Men nä, ingen jättestor hit, men nu är jag mer på g! Jag ska iaf sova på saken och bestämma mig :)

Min andra, och sista kursbok har även kommit idag, äntligen. Nu blir det att läsa, läsa och läsa. Dessutom fick jag tillslut tag i personerna som satt fast i bilkö. Tråkigt nog ett dumt besked - jag fick inte sommarjobbet på hotellet där Becka jobbar. Dags för nya tag!

Kommentarer
Postat av: Liza

Det är bara att fortsätta leta kanske hittar du något :D

2012-04-18 @ 20:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0