Flummigt värre!

Idag blev det en dag i grupparbetets värld. En seg start, med en Mount Everest liknande uppgift och tidsplan. Men vi löste det på 3,5 timme. Flummet kom när vi alla höll på att avlida av syre-, vätske- och näringsbrist. Vi letade efter personer att maila frågor till när namnet Jöns dök upp. Jag tyckte det var småroligt och skrattade gott. Allt fine, so far. Slutet kom när hemsidan scrollades ner. Nästa namn Slebbo! (?) SLEBBO!^^ haha!
Och efternamnet: Johanson. Slebbo Johanson! Alltså herregud. Ursäkta mig Slebbo, ifall du ser detta, jag skyller på att jag var, och fortfarande är super trött. Höhöhö..

Nu blir det Ice Age 3 och mer flabb! Imorgon väntar seminarie 3 med redovisningen, yaay.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Alltså, Slebbo!!?? Skrattkrampanfall! Jag tror jag dör. Hur tänkte föräldrarna? Undrar om han blev retad i skolan..?

2012-04-29 @ 14:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0