Downton

Idag har jag sett klart på andra säsongen av Downton Abbey (dyraste brittiska serien någonsin, med 10 miljoner tittare) och den serien blir bara bättre. Frågorna blev dock många efter sista avsnittet. Kommer Mr Bates och Anna någonsin få varandra, nu när han anklagas för sin ex-frus självmord? Kommer Mary gifta sig med rike Richard, trots att hon älskar Matthew som precis förlorat sin fästmö? Och kommer Lady Sybil gå emot sin familj och rymma iväg med den fattige chauffören Branson? Ojoj!


Jag ni märker att jag inte har varit särskild effektiv! idag Förutom då jag vandrade runt pölen och hjälpte syrran måla om en byrå. Imorgon är det dags för måndag igen. En trip till ögon står först på schemat och jag är inte alls sugen, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0