Cirkus Grön

Åh idag träffade vi Göran också, och om nu ingen i klassen visste vad jag hette i efternamn så vet de det nu: "Lundell! Börja!" Han var iaf riktigt trevlig/rolig/galen! En mycket bra dag, trots att den var lång, det roliga gjorde att de 6 timmarna knappt kändes. Jag, Sanna T och Nathalie har bildat reklambyrå för ca 7 veckor framåt! Najs!

Nu har jag käkat ris, tagit bort sminket och ska gå och dö i soffan. Kanske lägga något varmt på den onda magen och leta reda på - hör och häpna, en pandodil! Jisses jag som har kört på Ipren hur länge som helst, men för nu är det tydligen inte bra för magen. Aja, ha en bra fredagskväll alla glada där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0