Blir så matt!

Ååh ännu en dag förstörd av Högskolan Dalarna, vem sa någonsin att de var bra? Att de var professionella och högt rankade? Herregud vad det sjabblar och krånglar! Utbildningen jag går har redan lagts ner, de kommer inga nya studenter efter oss. Och nu är det vår chans till en examen som det ska drygas med! Suck och stort ve!

Annars var jag hos ögon idag och hade en blandad dag. Professorn från Linköping hade skickat tillbaka ett svar och en behandlingsplan. Mer intensiv de närmaste tio dagarna, både med kortision och antibiotika.. De dåliga nyheterna var att ögat är precis som de brukar vara - därav intensivkuren. Däremot kom det in humor i det hela när doktorn beskrev hur jag skulle massera in ögonen med den nya salvan^^ I en minut per ögonlockskant! Vi avslutade med att kolla upp alla biverkningar av ALLA medicinerna, pga. av min troliga magkatarr. De visade sig att magkatarrs medicinen och de tidigare "solpillerna" tar ut varandra om de inte sväljs med fyra timmars mellanrum! Gaah, sicken tur att jag varit lite dålig på dem igår och idag, men tidigare har de alltså haft noll funktion. Undra inte på varför magen fortfarande gör svinont.. Andra biverkningar var trötthet, illamående, buksmärtor och insomnia (!) Som just nu passar till viss del in på mig, yaay..

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha ja högskolan dalarna suger :P jag har värsta kalkonlärarna i fysiken.

2012-04-25 @ 21:25:16
URL: http://patriciasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0