Aprilväder

Idag blev det förbjudet med vinterdäck och idag är det vinter igen.. Eller förbjudet. förbjudet, man får ju använda dubbdäck när det är eller kommer bli vinterväglag, men hur många som bytte igår kommer byta om idag? Jag vet att vädergubbarna lovade snö idag, men så här mycket?? Suck där får man för att man retade Stockholm, hoppas spöregnet kommer snart.
De två personer jag hade ärenden att ringa till idag, sitter båda fast i bilköer mellan Falun-Blge! Åt olika håll dessutom. Verkligen tur att jag inte har skola idag, en av personerna har suttit i kö en timme (!) Då hade skolan nästan varit över när jag kommit fram.

Jag säger ju det, det finns till och med ett ord för det här: Aprilväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0