September

Jag har nästan tappat räkningen på hur många gånger jag varit bakis den här veckan! Det är ett under att jag överlevt första skolveckan ;) Idag är det egentligen också partaj men jag kände att godis och film lockade mer..

Lika bra att passa på att ladda batterierna inför nästa vecka, då mkt händer varje dag. Plus att pluggandet trappas upp! Har mitt första seminarium på tisdag! Lite nervöst, speciellt eftersom skrivuppgiften är himla stor och lite halvsvår. Men man kan ju inte göra annat än sitt bästa!

Idag har jag mest sovit och sett på film eller tv-serier. Åkt och handlat lite och hämtat min cykel i stan. Big surprise kommer det inte att hända så mkt mer idag, mer än att jag får besök med massa filmer hoppas jag på! Dags att ta en dusch för det grundläggande behovet att känna sig fräsch men oxå för att vakna till!

Ha en bra lördag alla gummor och gubbar där ute! I love you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0