Från noll till ett!

Japp nu är jag inte längre ett litet blåbär utan har förvandlats till en etta! Det känns som jag redan har gått ett halvår i skolan och blivit av med en mängd hjärnceller längs vägen! Vilket egentligen är ett ironiskt sätt att starta pluggandet igen^^

Hade Upploppet (party i stan, med utklädnad och olika stationer med roliga uppdrag) i torsdag och sittning och Inspark igår! Trots att vi har bästa klassen så vann vi bara ett pris, vår Håkan/Filip/Emil blev Årets blåbär! (Inte så lätt att lära sig allas namn när de flesta fick nya redan efter den första dagen!) Men det var en riktigt rolig kväll!

Just nu sitter jag med en seminariumuppgift som jag borde ha påbörjat i fredags men inte hade lust med då! Tyvärr känner jag ingen vidare inspiration nu heller, men jag har iaf öppnat boken. Den ligger uppslagen mot magen.. Istället kikar jag på Morden i Midsomer och laddar upp bilder från kameran till datorn. Här kommer några!



SvampBob fyrkant, hans polare sjöstjärnan Patrik och Nemos vän fisken Doris. 







Jag hoppas på massor av skrivlust imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0