Alla luktar fisk i MKV!

De här seminariumuppgifterna börjar bli dryga! Man får visst mindre och mindre tid på sig att göra klart dem! Men den jag skriver på just nu är iaf sista för den här kursen! Vi fick uppgiften igår och jag har seminariumet på måndag, så det är väl självklart att det här kommer bli lite av ett helgjobb.. För idag är det fredag och då kan man inte sitta och plugga hela dagen^^

På dagschemat står en tripp till kuppan med elisa, sara och elin, fika och kika runt lite och sen ikväll ska jag umgås med den äldre versionen av mig som kallas storasyster eller Pirko! Inte träffat henne på en och en halv vecka! Nog för att vi babblar i telefon varje dag, men ändå! När vi både blir vithåriga tanter (hon före mig!) så ska vi bo på antingen samma gata eller samma ålderdomshem och sitta och skvallra dagarna i ändå! <3


"Alla luktar fisk, alla luktar fisk, alla luktar fisk i MKV!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0