Oh simple thing where have you gone?



Eftersom jag har första säsongen av Glee hemma får jag väl anta att jag ser på serien. Erkänner - jag är en serienörd, ser på alldeles för många serier!

Vaknade av madrömmar två gånger inatt! Första gången vid 04 och hela jag darrade, sen kommer jag ihåg att jag slängde mig fram och tillbaka i sängen, tills jag vaknade svettig med ett ryck vid 8.. Undrar vad tusan som är fel? Jag är dessutom riktigt nervig och lättskrämd idag..^^ 

När dagen börjar dåligt kan den ju iaf bara bli bättre! Ikväll ska jag och Sanna T, Sanna B ta oss till vår klassis Sofies inflyttningsfest, där förhoppningstvis så många i klassen kommer vara! Börjar bli väldigt pepp, men har inga roliga kläder att ha på! :( Min sista lön har kommit, så nu gäller det att vänta på studiebidraget innan det kanske blir en liten shoppingvända :) Ha en fantastisk kväll och helg ni alla fantastiska människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0