Kebabrulle

Även om jag saknade mina tjejer, så hade jag en riktigt skoj halloween-fest-kväll igår! Jag, the lady..bug, tog mig dit med Rambo och The painter och vi stötte på Tingeling, en Avatar, en kapten, en joker, en docka, en indian, Cruella de Vil, en död brud, en förrymd fånge b.la... Det blev att dra till VC, sen kebabrulle, hem och sängen. Kul det där med att tiden ändrar sig, jag gick tillsist och la mig innan jag kommit hem (?)

Idag hittade jag resterna av rullen i kylskåpet, perfect! Jag tänker inte gå utanför dörren alls! Inget måste eller annat som lockar mer än filten och dessutom finns den lilla detaljen att det regnar och e kallt.. Dessutom ser jag för jäklig ut, skatbo i håret, smink kvar runt ögonen och blod lite här och där. Fejkblod i håret, mitt på huvudet faktiskt, vem klappade mig igår!? Och fejkblod på armar och rygg, meen riktigt blod över halva handen^^ Hälften av oss hade fejkblodat ner sig, jag ville väl inte vara sämre, jag råkade sticka mig djupt med en nål i fingret (precis där flodet bara forsar när ens hamster biter till) och märkte idag hur det svider.

Nä dags att göra något nyttigt! Just nu sitter jag och funderar på hur i h-vete jag ska kunna vrida tillbaka väggklockan ovanför min kära platt-tv, utan att slå burken i tusen delar? Stege? Visst, balansera med virrigt huvud, njee. Får väl se om det kommer någon vänlig själ och hjälper mig senare. Nu blir det iaf lite film för att samla krafter till att laga mat senare.
Att ens fundera på att kika hemtentan eller seminariumuppgiften gjorde att jag somnade för en liten stund så verkar inte vara något bra alternativ..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jadu, uppvaknandet är alltid intressant. nästa gång ska jag också försöka spara halva kebabrullen till dagens efter, fan va det hade varit gott.=)

Btw, jag drar mig till minnes att du rättade till min pinsamma jag-är-för-full-för-att-kunna-räkna-situation och betalade min falafel där i dimman. Fick du min stackars femtiolapp, eller är jag skyldig dig alla 75? För det kostade den va!? Eller? Gaah.. Jag minns inte!

Så har du ju inte fått dina 60 kr än för tacosen heller. Suck. Va jag är seg. Det kommer! Jag har inte glömt det.

2011-11-01 @ 16:58:23
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0