Good morning Blge!

Klockan är sju på morgonen och jag har massor av tid över. Tänkte jag skulle vara effektiv för en gångs skull och skriva en packningslista till storstan, istället för att som vanligt bara slänga ner saker huller om buller och få fler kläder upptill än nertill^^

Nu tänker nog ni som är duktiga att jag skulle kunna plugga lite, student som jag är. Men icke sa nicke! Vi har grupparbete för tillfället och då behövs hjärnorna från hela gruppen, dessutom, skulle jag öppna en av de där böckerna jag borde läsa så skulle jag ju somna på direkten! Helst med tanke på att det knappt är gryning ute och sådär mysigt mörkt överallt. Då skulle jag ju inte heller höra det lilla "hallå" som ropas då och då från en kanske lite nervös hantverkare (som dessutom låter som om han snart kommer göra ett hål i väggen bakom mig..)

Nääe packningslista får det bli! Nu är jag igång, nu har jag börjat! Nu har jag skrivit den första saken, kanske den viktigaste saken (?) Eller vad tänkte min hjärna där? Det enda som står är "strumpor" ?? Det enda som pluppade upp i huvudet är strumpor! Varför detta? Är jag hemskt rädd för att frysa om fötterna? Glömma att ta med lite tyg till kanoterna? Hm knäppt det där, jag fastnade så mycket på att jag först av allt måste ha strumpor med mig att resten av det jag hade tänkt skriva bara föll ur skallen^^ Åh jag vill sova, ligga under varma täcket och drömma mig bort!

Det här kommer att bli en låång dag!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Låter smart med en lista ;D kanske jag också borde testa mig på ;) Haha packningen blir nog av imorgon ;D Det enda jag har funderat över är huruvida jag ska ta en rullande bamsestor väska med eller om jag ska släpa en fotbollsbag, finns fördelar med båda. Resväskan kan man ju rulla, stort plus! Men å andra sidan är den jättestor så det kommer se ut som att jag ska resa bort minst en vecka. Fast jag får ju plats med att köpa julklappar om jag tar den rullande väskan. Fördelen med fotbollsbag - den är mycket mindre! :) Nackdelen - jättetung att släpa på. Hahaha vilka problem man har :D Vad tar du för väska? :D

2011-11-23 @ 08:54:23
Postat av: Eve

Jag har tyvärr ingen rullande väska, förutom den megastora jag har utomlands! Så det blir nog tyvärr att släpa stor idrottsbag :) och julklappar får åka i sina egna påsar runt om mig ;)

2011-11-24 @ 09:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0