Running on sunshine

Det sägs att solen ska komma igen lagomt till eftermiddagen och sen stanna några dar! Det hoppas vi på, den förra omgången slutade precis när jag fått ett par av mina fräknar så nu är jag halvfläckig och det ser ju inte helt klokt ut^^
Eftersom jag har varit ute i ur och skur denna vecka så har jag även börjat bli lite förkyld.. Gav en näsduk till en unge som ville snyta sig och nämnde att jag oxå blir snorig när vi är ute. Då erbjuder den lille grabben mig att ta hans papper när han var klar (!) Haha jag avböjde artigt och sa att jag tar ett nytt ist xD

Okej till en annan sak, träffar ni på nån konstig humla som är lite zebralik och stannar i luften och stirrar på er, se då till att lägga några kilometer emellan er! Tydligen lägger denna "fluga" (som det stod i tidningen) sina larver i näsborrarna på en älg, men kan ta miste och spruta in dem i människoögon ist (urk) Tur för mig att jag gör rent mina ögon varje morgon och kväll, då borde jag ha koll iaf.. 

Grey's musikal avsnitt, var riktigt bra faktiskt :D



Måste dra mig till jobbet nu.. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0