Let it shine, shine, shine!

Strålande fint väder idag med, även om det har varit lite kyligare. Jag kan iaf njuta lite mer av det idag eftersom jag fått sovmorgon! Yaay! Kändes som hela dagen hade gått när jag vaknat eftersom jag har gått upp vid halv sex de senaste tre dagarna..

Det blir ett lite kortare arbetspass idag, jobbar 10-15 :) Sen ska jag hem till syrran en vända och rota i hennes garderob medan hon slutar sitt jobb. Efter det ska jag hem och duscha och fixa för ikväll ska jag ut på middag med jobbet! Ska bli riktigt kul, de är ett gäng tokiga männsikor! Och det är första gången jag någonsin haft ett jobb så länge att jag får följa med på saker utanför arbetstiden, så jag är verkligen glad över det. Eftersom jag bara är en vikarie så är det ju inte precis självskrivet! Även om jag har varit hos dem nu i ca 7-8 månader och räknas mer som en inventarie ;)

Vi ska alltså fira min jobbarkollega Eva som fyllde 60 år i april, och eftersom jag har hört om några av deras tidigare fester, så kan det tydligen gå vilt till ibland! ^^


Min enkla chokladtårta!




Bondgården :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0