Väntar för länge

Jag kikar på Frasier och sitter som på nålar ifall mobilen tänker ringa om jobb. Det är underbart väder ute och jag har massor av planer idag, så jag håller tummarna att kanske inte..! Imon går mitt busskort ut och imon skulle det bli dåligt väder igen.. Självklart, suck och ve! Men då vet jag att jag ska jobba med de bästa igen!

På andra fronter går det inte lika bra. Jag håller fortfarande på och dejtar, en liten helgsyssla som jag verkar ha^^ På grund av mitt jobbande och hans skola plus jobb sätts de käppar i hjulen under veckorna. Jag är inte beredd att ge upp än, eftersom jag misstänker att det är jag som är den som är för försiktig. Kanske om jag vågar släppa tankarna lite så kommer det kännas annorlunda? Hur som helst känns det som om det är värt ett försök, måste dessutom försöka ta upp det med honom så han förstår.. Yeey...

Dessutom har jag tre samtal jag måste ringa och fixa, vilka jag drar mig lite för. Jag har aldrig varit nån telefon människa när de gäller att ringa okända för att fixa saker^^ Kompisar går prima ingen fara ;) 

45 minuter kvar. Rensa garderoben. Tvätta fönster. Luncha med syrran och käka en mjukglass. Åka med pappa och välja ut tapeter. Kanske träffa elisa.

40 minuter kvar...(:D) Gaah..

15 minuter kvar.. Nu tusan borde jag väl klara mig fint? :) Iaf så tänker jag nu hoppa in i duschen, så good bye och ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0