Morgonstund har guld i mun, eller va fan?

Varit uppe i cirka en timme redan, duktigt gjort tycker jag! Eftersom det spöregnar ute, var mörkt i rummet och jag kunde sova till åtta.. Men jag hade saker att fixa, lägga på dekorationen på min chokladkaka :) Lite grädde och massa strössel! Tanken är att jag ska forsla med den till jobbet så den kan bli uppäten. Det e ju verkligen sista dagen idag (på riktigt denna gång) på favvostället med favvomänniskorna! Jag kommer tillbaka i sommar men då har ju nästan alla semester, så tänkte tacka av dem lite nu redan :)

Spöregnar ja,, Blir nog att springa till bussen idag. Sitter just nu och käkar en lite skum yoghurt, passionsfrukt och vanilj (!) Jag ville smaka och den var faktiskt okej, speciellt om man blandat den med Sommarbär-yoghurt^^

Nepp, dags att klä på sig, bussen går tidigare än cykeln så får väl sätta fart! Ha det gött alla glada! 


Kommentarer
Postat av: Elisa

Ha så kul, sista dagen på jobbet! =) <3

2011-05-27 @ 10:37:29
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0