Working 9 to 17

Helgen har varit fantastisk skoj! En resa till Ikea valbo och alla de närliggande butikerna. Och sen partaj med vella och natalie och ett gäng till. Jag hängde med resten av gänget, (mina nya vänner) till Bolle, och tror att killarna, johan och mats såg som sin uppgift att jag alltid skulle ha nåt att dricka! (tuborg, carlsberg, smurf, redbull-vodka, gräshoppa..) Vid två tiden fick jag skjuts hem av pappa och vinglade faktiskt i badrummet när jag försökte ta bort smink och borsta tänderna. Ops..

Dagen efter, när jag väl lyckades komma upp, hjälpte jag syrran att måla en stor förvaringslåda, vilket var lite petigt. En promenad i solen och en massa mat och sen kom kvällen så fort.

Idag hade jag tänkt ta mig till mitt jobb och lämna en nyckel jag hade glömt bort. De lite större barnen sätter upp en cirkus så jag tänkte väl kika lite innan jag skulle åkt hem igen. Men näädå, här får man inte åka hem!
The Boss ringde för 20 min sen och fråga om jag kunde jobba där idag.. Aja, jag skulle ju ändå åka dit så kan jag väl lika gärna jobba lite när jag är där ;) Till 17..


Solen skiner iaf och jag hoppas att alla har lite tid att njuta av den =)
Nu lär jag klä på mig så jag prickar bussen! Tjosvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0