Sleepless in live-a-long-time

Jag kan inte sova. Det är för många tankar som far runt i skallen. Mer än vad mitt trötta huvud klarar av just nu. Jag har varit så inslukad i en annan persons liv, att när jag nu öppnar ögonen igen, känns det som tiden har försvunnit. Vad har jag gjort de senaste timmarna, dagarna, veckorna? Det finns vissa personer jag ställer upp för under vilka omständigheter som helst, och det gäller alla mina underbara vänner. Men så finns det en till person som är en del av mig, och ibland kräver mer än jag har.

Om mindre än en månad kommer den största sprickan jag någonsin upplevt, och samtidigt som en hel del kommer bli konstigt och ovant, är jag glad att det sker. Låt oss bara hoppas att jag ser till att hålla gränserna och inte börjar slumra till igen.

Det brukar sägas att jag är för snäll, och det tror jag på, jag kan till och med tycka att jag bryr mig för mycket ibland. Men trots att jag försöker tona ner det, så verkar det vara sådan jag är. Mammig enligt vissa ;)
Så, jag får väl helt enkelt vara glad över att jag har så många att bry mig om, vad skulle jag annars göra med all den energin och tiden som blev över? ;) Köpa en hund kanske? xD

Nä nu måste jag somna, det är bara 5,5 timmar kvar innan larmet ringer och väcker mig ur min förhoppningsvis underbara skönhetssömn! (jag har en stor blemma på hakan som jag verkligen inte vill se i spegeln imon..)


Så, godnatt bloggen! Får vi se om vi ses imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0