Need some new air and adventures

Helgen blev ju inte som planerat, planen var en stor shoppingtur med vellan på lördagen och en sväng till ikea på söndagen. Men, big surprise nuförtiden, jag blev sjuk. Fick spysjukan natten mot lördag. Var som ett darrigt asklöv hela lördagen och kunde inte ens vicka på tårna där jag låg i soffan.. Mådde dock bättre till kvällen och en aning mer på söndagen. Kunde jobba öppning på måndagen, trots att magen än i dag inte är helt okej, den hänger inte med i svängarna om man svänger runt lite.

Iaf hade jag en tråkhelg, melodifestivalen hjälpte ju knappast till. Var den nån som såg på den? Jag hade tv:n på som bakgrundsljud men var mindre än måttligt intresserad. Kan inte säga om jag tyckte att rätt låt vann, för jag tyckte egentligen inte om nån. Men ack, ack det roade väl säkert den stora pöbeln och om inte annat, de små kidsen. Mina jobbkollegor satte på en hårdrockskiva till eftermiddags "discot" igår, ist för skivan med manboy på^^

Solen har visat sig nästan hela dagen! Underbart, den värmde faktiskt en aning :) Ska käka strax och sen softa lite, kanske läsa lite i min bok innan det blir kväll, den börjar bli lite läbbig (A) En stephen king bok som heter "Duma key" Övernaturligt, mord, mysko saker och varelser och lite spöken och spökskepp på det.

Ens egna fantasi är väl alltid värst, right? (Även om den väger som en halv elefant så är den att rekommendera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0