Surt sa räven!

Har shoppat lite, varit hos doktorn lite, jobbat lite och varit ute lite. Det har varit så grått ute idag, tristare väder får man leta med lykta efter! Letat har jag gjort idag, efter kläder. Varit in och ut i massa butiker och försökt finna ett par billiga jeans att jobba i, som inte kommer sitta som en sopsäck efter en tvätt!

Men näädu, antingen beror det på att jag är för kräsen, eller så existerar det helt enkelt inga såna brallor. Jag har för mkt krav, jag vill bli lika nöjd med dem som jag är med jeansen från Nelly, kanske ska leta lite där ist? ;P Tröjor går däremot bättre, men det är lite surt när man köpt något och hittar samma i butiken igen, fast med sänkt pris! Va sjutton, hade man bara väntat liite lite till så!

Det blev en liten utflykt med kidsen idag. Hade två knubbiga händer i mina när vi gick utanför grindarna. Tar man ett steg utanför så ska alla småttingar ha reflexvästar på sig, där det står stort vilken förskola de tillhör. Men nu har jag varit lite mer än ett halvår på samma ställe och hjälpt till att programmera dem lite. Nästan alla kan säga mitt namn, nu har jag lärt vissa mitt efternamn med! Visst, det är inte många som kan säga båda namnen efter varann, ett per tillfälle går mkt bättre. Man får väl vara glad för det lilla! Och att jag numera heter antingen "Ina", "Gundell" eller "Evelinus" ^^


Nu ska jag återvända till tv:n. Det är strax dags för Fringe :) Om jag orkar hålla ögonen öppna!

Snaark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0