Sommartid!

Jag ska aldrig mer i förväg, berätta hur bra jag kommer må dagen efter, för då vill fan annorlunda! Men vin brukar väl ge en lättare bakis-känsla? Det var så förra helgen iaf. Nu vill jag helst att nån ger mig en stor såg att kapa knoppen högst upp så jag får lite ro från dunka-dunkandet!

Och som om inte det var nog så hittar jag bara fler skavanker, blåmärken på armarna och rivmärken på kind och handryggar. En del av dem vet jag att jag mätte mina naglar med Filip, men resten visar troligen på att jag höll på att starta tredje världskrig på dansgolvet! Det var en kul kväll iaf. Även om det blev s2 tillslut, som inte kändes särskilt nytt och fräscht eller hur det nu skulle va. Men jag struttade runt med lite presentsnöre runt halsen och rosa slingor i håret (!) och hade de rätt så bra ändå. Jag skulle haft en dejt, men olika gäng med olika åldrar gör att man hamnar på olika ställen, så det får bli senare.

Tillsist hämtade jag ut min tomma nya väska, tack så mycket för den, var jättefin!, fyllde den med min lilla väska och hittade tillsist bilen hemåt.

Det blev förresten som jag disskuterade med pappsen innan, krogen stänger kl 2, men eftersom man ställde om klockorna inatt (kom ihåg det för guds skull, annars får ni problem!) så kom man inte hem förrens vid halv 4.

Jäkla lång bilresa:)


Jag tänker inte ens försöka ge mig det där håret med borste, det får bli att dränka det i schampo och balsam lite senare ist. Tvätta kläder måste jag däremot göra eftersom nån (stavas "t" sen "ommy") dränkte först mig med sin röda bacardi och sen min splitternya väska..åhåh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0