Let the sun shine, shine, shine, shiiiiine!

Jag har upptäckt några positiva fördelar med mitt jobb:

Numero 1: Min äcklighetskvot har höjts till skyarna. Redan på hotellet kändes den högre efter alla fina blandningar man fick plocka ihop av t.ex kaviar och fil.. Sen har det bara fortsätt uppåt under detta jobb, inga detaljer behövs! (Men tanken slog mig nyss när jag hittade småkryp bland smutstvätten..)

Numero 2: Mina öron har vant sig. Jag kan vara i samma hörn av butiken fastän 3 snorungar samtidigt skriker sig hesa, iofs förlorar jag mitt sällskap som tar sin flykt till oändligheten på andra sidan affären. Det kan ju oxå diskuteras om jag har blivit mer döv?

Numero 3: Mitt immunförsvar har förbättrats. Sägs det, även om jag aldrig varit så här sjuk så ofta. (För att motbevisa detta nyser jag alltså just i detta nu, 100 ggr i sträck. Inget skämt.)

Sista men störst, numero 4: Mini-människorna är ju så söta så man blir glad. Med sina små små fingrar, små små fötter och lillgamla meningar ("det var inte igår vi sågs!")


Nackdelarna får vänta till en annan dag, för idag är jag på riktigt superbra humör =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0