I feel the need, the need for speed!

När jag var liten, gick mina favorit serier och filmer inte riktigt att jämföra med mina jämnårigas. Ingen annan gillade eller hade hört talas om t.ex Gone in 60 seconds (biltjuvar), Nikita (hemliga agenter/spioner) eller the best of the best: Top gun (stridspiloter) Men det skulle vara full fart för mig ;) Att Top gun slog igenom när jag var -3, har aldrig hindrat mig^^ Kanske är lite udda att man kan det flesta replikerna, men alla har väl såna filmer man minns? Man fastnar ju för de konstigaste sakerna. Vilken var eran favorit serie eller film när ni var små, typ 9 års åldern?

Just nu väntar jag på att syrran ska komma hem så att vi kan åka till PK´s. Och en rolig detalj till det här med film var att min mobil just ringde med Top guns soundtrack (A) Ack, ack! Vi ska iaf kika på lite bord och stolar till syrran, hon letar nu efter ett köksbord. Jag måste fundera ut vad jag ska köpa i inflyttningspresent :) Hon har ju köpt så mkt köksgrejer. Hon har då mer än vad jag har. Jag har en kastrull, en stekpanna, bestick och glas, men inte så mkt mer. Vill åtminstonde ha en osthyvel, ett rivjärn och kanske en pajfom. Eller iaf en stekspade!

Får se men inte röra tills lönen kommer! Förresten har jag känt mig riktigt hängig idag, inte bra! Tanten framför mig på bussen fick en nysattack, var uppe i sju innan jag slutade räkna. Men man kan inte annat än att tycka synd om henne, vem vill ha en sån attack på bussen? Stackarn, hoppas hon inte smittade ner mig..


Nu hörs syrrans ljuva stämma utanför fönstret, dags att dra! Men ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Becka

Haha, jag kommer inte ihåg hur gammal jag var.. men några serier var i alla fall Tre kronor och skilda världar osv :D

2011-03-28 @ 11:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0