Feeling Happy

Hade en prima födelsedag igår! Tack för alla gratulationer! Till och med "mina" tre jobbkollegor överraskade mig. De öppnade dörren till sin avdelning när de såg mig ute och alla skrek grattis i kör. Skrämde vettet ur mig eftersom jag självklart råkade stå framför dörren med ryggen mot ^^

Jag jobbade iaf till 16, fick skjuts till stan av vår kock och firade sen med familjen. Nya prylar var t.ex glas med stjärnor (de från kuckelikana), kläder, parfym och en ny digitalkamera (!) Det överraskade mig totalt, på ett prima sätt ;) Men bäst av allt var att man fick käka tårta. Den var underbart mumsig! Med skogsbär, grädde, nötter, vaniljkräm och jordgubbssylt.

Så nu är man ett år äldre igen då.. Kan inte säga att det känns speciellt mycket, och tur är väl det! I sinnet kommer jag nog aldrig att växa upp!





Idag ska resterna av tårtan käkas upp, och det kan faktiskt göras medan det firas lite mer. För denna dag för ett år sen, mina damer och herrar, då fick evepeve sitt körkort :) Kan inte påstå att jag kört mkt sen dess, känner mig inte så säker, men jag har ju lappen iaf! :D

Nu ska jag passa på att kika på The Event när jag ändå sitter vid datorn. Tack Play för att du finns! Ikväll är det tv-kväll med både Grey´s och Off the map. (Har ni inte sett det, så se på det)


Ha det bäst! Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0