Ett, två, tre på det sjätte ska det ske..

Äntligen får jag går ner från tre ögonmediciner till en! Aah så skönt, även om det har blivit en vana i stil med att borsta tänderna varje dag. Men antibiotika ska man ju inte överanvända och min ögondoktor tyckte att allt såg bättre ut. Det jag kunde tolka var att ärret hade försvunnit (Yeey!) men blodkärlet som hade gått till ärret, fanns fortfarande kvar fullt med blod. Sen började hon babbla grekiska och jag nickade och log! Jag fick kolla synen som vanligt, men denna gång skulle de oxå ta ett kort på ögat. Kändes som man satt på bio när allt släcktes ner utom en lampa som lyste rakt in i ögat. Resultatet såg ju bara äckligt ut.

Fyra månader kvar tills nästa besök, och mitt frikort som gick ut idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0