Att äta i bilen

Först och främst: snabbmat. Synd att grusa era planer men är du sugen på fläskkarré, så får du nog tänka om, tallrik med bestick funkar liksom inte sådär bra, glas e inte heller det bästa valet.
Utnyttja dina resurser omkring dig! En jacka som ligger korrekt bredvid dig kan användas som drickhållare, ställ helt enkelt drickan i ena ärmen. Köpta, hårda saker ligger ofta i kartong, visst? Precis, och de blir en utmärkt bricka. Och så ska vi säga några ord om drickan. Kom ihåg: alltid mugg med lock, flaska eller burk. Tro inget annat.

Idag har jag varit på Ikea :) Syrran shoppade massa kökssaker och sängbord. Vi ska tillbaka senare för de större detaljerna som säng och tv-bänk. Jag undrar om jag oxå kommer att få ett ikea hem när jag blir stor?

Nu lagar jag mat, kycklinggryta med paprika blir det. Sen är det väl dags att hoppa in i duschen och göra sig fin. Ska partaja med vella idag. Hela dagen har jag varit trött och seg, plus att jag gick upp halv åtta, så jag kommer säkert få det askalas ikväll^^

Ha en underbar lördag sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0