Thing's you know and thing´s you don´t

Var ut på en löjligt kort promenad. Gick nerför första backen, fick så jäkla ont i låren att jag stapplade fram, så det blev nästa backe upp och nu är man hemma igen. Har fortfarande kvar träningsvärken sen helgens brännboll och fotbollsspringande. Lär dig eve: Man ska inte kuta som om livet hängde på det i några timmar om man inte värmt upp lite först eller strechat lite efter! Så jag får alltså skylla mig själv.

Och att plaska runt på Aqva Nova med Mallou igår hjälpte inte träningsvärken så bra som jag hoppats. Hade tänkt mig lite rehabilitering där i plurret! Det var trots allt uppfriskande, lugnt och skönt. Och så fyllde jag på med mer träningsvärk idag och lite svarta blåmärken här och där som visar hur kul vi hade!


Bilder från helgen:
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0