Tjohej!

Veckorna går fort när man har mycket att göra, redan midsommarveckan! Jag har hunnit med en fartfylld tripp till Ikea, där hemvägen blev riktigt händelserik med både en trafikolycka med ambulanser, brandbilar och polisbilar (det var lite läbbigt att se två personer ligga längs vägkanten med nackstöd) sen höll vi på att köra över en räv som sprang ut från ingenstans. Hela färden satt andan i halsen och det var tur att det inte var jag som brummade!

Sen har jag klippt mig, provade salong cocette på stan och fick lite blandade åsikter! Jättemysigt ställe, jag fick en trevlig ung tjej som frisör och allt kändes bra förutom att håret kanske blev lite kortare än jag tänkt och slutresultatet när hon fixat det klart med hårblåst (ja tyvärr blöter de ner hela håret oxå) och allt så hade jag tantfrisyr! Tur att det spöregnade så jag själv fick ta mig hem och blåsa och platta det på mitt sätt!

Nu måste jag ta mig något att käka! Jag är tillfälligt inneboende hos syrran när de renoverar lägenheten hemma! Jag sover hemma men åker hemifrån före sju på morgonen (!) Imorse svängde jag förbi donken och köpte bagels (sjukt goda mcbagels om ni inte har smakat dem så gör de) och kaffe! Ska fundera ut vad frukosten blir imon :) Hon jobbar när jag är ledig och jag jobbar när hon är ledig! Härifrån till jobbet slipper jag iaf dödsbacken vid gammelgården!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0