Jag ska måla hela världen lilla mamma..

Dagarna går in i varandra. Jag är sjuk, därav inget jobbande, även om det bara finns några enstaka dagar kvar. Har riktigt svårt att sova om nätterna och är helt orkelös om dagarna. Det är redan juni, maj bara försvann och här sitter jag och nyser. En liten aning till plan för framtiden poppar sakta upp då och då i skallen, man kanske skulle kunna kalla det en dröm. Men den är än så länge så skör att den får stanna i skallen, men det känns riktigt bra att ha något ändå =)

Jag målar just nu en hög trähylla och två förvaringsboxar från Ikea, vita. Därför kan man se mig mer blek än vanligt, med vit färg på armar, händer, ben och i håret. Det känns som jag skrubbar mig ren varje dag men speciellt färgen i håret envisas med att vara kvar. Jag har alltså bli vithårig i förtid! Ska väl iväg och fortsätta måla på lite mer ;)


Denna snurrar i skallen, konstigt eftersom jag aldrig kollar på Glee^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0