It´s the middle of the summer

Midsommar spenderades för andra året i rad i Romme, dock med betydligt bättre väder. Hela helgen blev full med flumm vilket nådde sin topp redan på midsommaraftonens morgon!

Jag och syrran plockade blommor på en skogsväg med endast en joggare som försvann förbi som blixten, vi tänkte inte mer på det men fem minuter senare blev min, hundrädde syster puffad på av en hund! En stor vit fluffig sak som kom springade från ingenstans och hälsade på oss fem sekunder var innan han antagligen sprang efter husse. Hon skrek till när hon såg en spindel tidigare så jag reagerade inte förrän hunden var på språng till mig. Tur nog var den jättesöt och ville bara hälsa:) Iaf det bästa ögonblicket det här året, jag höll på att skratta ihjäl mig^^ Hon trodde att det var en varg..

Efter det kunde ju dagen bara bli ännu bättre vilken den blev till kvällen efter mat med hela familjen. Färden gick mot elisa för lite fotbollspelande, en aning dricka, massa flumm, mer fotobll, mer dricka, kubb, sällskapspel och en hel del andra konstigheter. Kort och gott en rikttigt härlig midsommarafton!


En hund, en varg? Jag har ingen aning!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0