Sista dagen med Fred och Kärlek

Idag är det dags för sista dagen på P&L. Andra och tredje dagen bara sprang förbi. Torsdagen har hittills varit bäst med 30 seconds to mars och The Ark, både hade jättebra spelningar, även om ni som känner mig vet vilken som vann enligt mig^^ Fredagen var lite sämre, det blev Timbuktu, en aning Bob Hund, sen i stort sett bara Maskinen.

Idag spelar Mando Diao, Filip och Fredriks har talkshow, Bob Dylan, Säkert!, Daniel Adams-Ray, Journey, Miss Li, Foreigner och Håkan Hellström bland annat. Får se hur många man hinner se. Hur som helst så, ifall jag inte hinner säga det senare, så har de här årets P&L absolut varit ett av de bästa någonsin. Kan ju bero på att jag för första året inte jobbar en endaste timme på hela veckan! Men annars beror de såklart på alla underbara söta kompisar som äntligen har samlats nästan hela högen:)

Nu lär jag dra in i duschen, bli en människa och förbereda för den sista party/musik dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0